Followers

15.1.11

sakit ouh sakit :(




Assalamualaikum

Kali nie aku nak cerita pasal diri aku sendiri la. Sekarang nie aku tak boley sangat na buat kerja2 berat, stakat tekan keyboard nie, boley la sikit, kadang2 sakit jugak tau, nie semua akibat sakit tangan yang di hadapi oleh aku sendiri. huhu

Cerita dye cm nie, 1 hari nie, aku lepak dgn kwan aku yg bername ****, dye nie kire star la main bola coz dye nie wakil skola dulu. Then, petang tuh, dye kena training budak2 bwah 15 n 18, so aq pun follow la dye ke sekolah, *dah lame tak jejak kaki kat situ. Ramai jugak budak2 dtg training, pelik2 jea main. So, kawan aku yg tadi tuh handle ptg nie , dye pun suruh budak2 nie jog dulu, dorg pun follow jea la,*tak follow, kena pukul nnti xD

So, sementara tunggu dorg habis jog, aku n kwan aku decide nak main bola kjup, *aku dah lame tak main bola nie, asyik duduk rumah jeaa, tapi terpakse main, coz dah tak tau nak buat ape, aku pun jadi la goalkepper, berangan jadi khairul fahmi che mat jup. haha

Kawan aku nie pulakk asyik shot jeaa taau, kutip bola malas, nasib baik ada budak junior yg tukang kutip bola tuh. aaiisshh. Kitorg pun main la mcm biase, Kalau aku tak larat nak jadi kepper, tuka2 kejup, aku pulak shot, dye kepper, melalut jeaaa aku sepak, lain yg dituju, lain yg pergi xD

Then, bile aku tengok budak2 dah nak dekat abis jog, aku pun jadi la goalkepper before aku balik. Aku suruh la kawan aku tuh shot bola dari kotak penalti. Aku pun dengan semangat ready nak tepis bola dye nie, sekali dye shot bola tuh, aku dapat tepis, tapi tangan aku nie rase mcm dah nak patah tau, terduduk aku kat situ. Seriously pening kepale kot time tuh, aku duduk kejup, then terus balik, kabur terus mate aku, aku bawak la laju2, nak cepat smpi punye pasal.

Sampai je aku kat rumah, bukak gate en, park moto. masuk rumah jea terus teridur kt sofa tngkat bawah, tak pernah aku tidur situ. Tibe2 ayah aku kejut, *bangun la, buat ape tidur kat sini, g naik atas. Aku pun cerita la tangan aku sakit, tapi aku yg kena mara balik. adoyy, saba jela. malam tuh aku pergi mengurut kat sorg makcik nie, tapi takde effect pun. haha. okayy la yea stakat nie. bubye :)

Thanks for reading ^^





3 comments:

  1. haha.lain kali jgn nk berangan jd KFCM la.. HAHA. NEWAY.. semoga cepat sembuh lah.. :)

    ReplyDelete