Followers

5.1.11

working time :)




Assalamualaikum

Kali nie aku nak cerita pasal hari first aku kerja :) Aku dah tak tau nak buat apa, asyik duduk rumah, online,makan n tidur, sangat boring la. huhu.So aku pun kerja kat kedai makan dekat jea dengan rumah aku. Nama kedai tuh Nasi Ayam Classic dan owner dia still muda dan sangat2 sporting, kitorg panggil die kak Syima.

Then kerja situ start dari pukul 9.00 a.m smpai la pukul 5.00 p.m. Tak la lama sangat kan, tapi seriously memang ramai gile orang. haha. Tak menang tangan aku di buat nye, sngat busy weh smpai tak larat nak bergerak + mata sebelah t'tup *sakit mate, tpy aku pakai speck hitam tadi. Customer usha nak pelik jea. haha, ska hati aku la kan nak pakai ape pun, tak kacau dorg pun :p

Aku kerja as a waiter la, sangat letih weh coz orang tak reti nak balik2. dalam hati nak jea maki kan, asyik bersembang tak habis2, tak leh ke nak sembang kat tmpat lain. taman bunge ke, office ke, lagi sesuai, *cakap org pulak, pdahal aku pun sme xD. Tapi bile kerja restoran ke kedai makn ke, 1 faktor la paling best la *makan free. hee, aku bedal smpai 3 nasi ayam, air minum takyah cakap la, aku rase dh lebih 1 jug besa. :p

Aku baru jea habis kerja nie, Gaji tak banyak pun, just RM30, sangat tak berpatutan, memang berhenti terus, haha. Sekarang nie aku nak mandi n siap2 la ape yang patut , after tuh aku nak tidur la. Letih sangat. Okayy la, cukup la setakat nie yea. bubye :)

Thanks for reading ^^


2 comments:

  1. rajinnye keje...:)

    belanja sket nasik ayam....

    ReplyDelete
  2. khalidah : terpakse kerja coz da boring, ambik la nasi ayam dlm pix tuh xD

    ReplyDelete